Årets kampanje har ikke fungert optimalt. Likevel har Spire fått gjort en hel del rettet mot ungdomsorganisering. Det er likevle vektige grunner for å ha en kampanje.
- Den virker samlende på organisasjoen
- Vi kommuniserer ett budskap, og skapet en identitet for organisasjone
- Det skaper gjenkjennelse
- Ressursene utnyttes bedre, synergier
Kjernegruppa mener at dagens ordning fungerer bra. Tema og prioriteringsområder må ikke stake ut en kurs som er alt for langt fra det Spire allerede jobber med. Om vi skifter kurs hvert år vil det kunne underbygge identiteten som vi forsøker å bygge opp. Tatt i betraktning den unge organisasjonen vi en gang er..
På den andre siden er fleksibiliteten og det handlingsrommet det gir medlemmer en av de tingene som gjør oss atraktive.
1 comment:
Min personlige mening i denne saken er at det er en god ordning med et kampanjetema og noen tilhørende prioriteringsområder som ligger opp til vår politiske plattform.
Post a Comment